tirsdag den 16. juni 2015

Top Ten Tuesday - top ten on the summer tbr list!


Top Ten Tuesday er et et fælles link med ti bøger der, overraskende nok, kommer ud hver tirsdag. Så må vi hellere se hvor god jeg bliver til at følge med dem;o Det er bloggen The Broke and the Bookish der står bag det - og denne ugen er temaet "summer tbr". Nå er min tbr-liste altid latterlig lang, og den bliver ikke kortere, for at sige det sådan..
Men uanset, jeg har da nogle planer for sommeren, der er en fin blanding af challenges, bøger der bare "skal" læses og lidt hygge!


1. Lola and the boy next door af Stephanie Perkins har stået på listen siden jeg læste første bog i serien, og det passer da udmærket at bogen lige er kommet ud på dansk!

2. Weird things customers say in bookshops af Jen Campbel, er en bog jeg har fået "udfordret" i en challenge. Og en bog om en bog. Med humor. What's not to like?

3. Fuck, en lækker røv af Susanne Staun. Dansk retskrivning - kan da bare blive bedre;o

4. The Giver af Lois Lowry - den har stået i reserveringskø på biblioteket siden før jul, og fin den endelig, så! Det er nok på tide!

5. P.S. I love you af Cecelia Ahern. Nok en challenge bog - hvor det går ud på at læse bogen, og så se filmen. Og har haft planer om at se filmen et stykke tid, så hvorfor ikke så dem sammen?

6. The murder complex af Lindsay Cummings. Fik faktisk biblioteket til at købe den ind, så den skal også læses!

7. Last chance to see af Douglas Adams. Skulle være en god nature-history books.

8. Den sygeste løgnehistorie af Neil Gaiman. Den så bare sød ud, så den kom også med hjem fra biblioteket!

9. The tales of Beedle the Bard af JK Rowling. Savner Harry Poter universet - og fandt ud jeg ikke havde læst denne!

10. Dødsenglen af Sara Blædel plus eventuelt resten af serien. Hyggekrimi er hellere ikke nødvendigvis galt;o

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...