søndag den 2. august 2015

Min juli - 2015


Min juli i år har været præg av dårlig vær, flytning og ferier - og slet ikke så meget læsning! For i juli har jeg kun læst 8 (!!) bøger, hvor en av dem har vært en lydbog.
Jeg startet ut med Løvetæmmeren som jeg havde lånt af en veninde - og nød at besøge Fjällbacka igen. Det fulgtes op med lidt grammatik og andre skriveregler i Fuck, en lækker røv. Efter dette hoppet jeg på lidt krimi igen med Dødsenglen - og afsluttet den første læseugen her hjemme med Den sygeste løgnehistorie!
Ugen i Norge blev, ud over is, dyr og ren hygge, fugt med Glasklokken. Dette var en TUNG bog - og satte igang mange tanker. For å bryde lidt med det, hoppet jeg videre med The Hitchhiker's guide to the Galaxy. Det er altså en mærkelig bog. Sidste bog jeg fysisk læste færdig i Juli var Lola and the happily ever after - en dejlig, nem romance som alle kan blive glad i lågen af. Sidste bog der blev afsluttet, var lydbogen Den Klareste Stjerne. Satte også nogle tanker igang.

Min juli har helt klart haft lidt andre ting på programmet end ren læsning, så kan jo bare håbe at august byder på lidt mere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...