torsdag den 6. august 2015

The Gun Seller - Hugh Laurie


Titel: The Gun Seller
Forfatter: Hugh Laurie
Sider: 340
Læst på: Engelsk

Rating: 1/5

Cold-blooded murder just isn't Thomas Lang's cup of tea. Offered a bundle to assassinate an American industrialist, he opts to warn the intended victim instead - a good deed that soon takes a bad turn. Quicker than he can down a shot of his favorite whiskey, Lang is bashing heads with a Buddha statue, matching wits with evil billionaired, and putting his life (among other things) in the hands of a bevy femmes fatales. Up against rogue CIA agents, wannabe terrorists, and an arms dealer looking to make a high-tech killing, Lang's out to save the leggy lady he has come to love... and prevent an international bloodbath to boot.


Denne bog var definitivt ikke mig. Den ville alt for meget, på en alt for forstyrrende måde. Den eneste grund til at jeg fandt bogen i det hele taget, var 100% fordi den var skrevet af Hugh Laurie. Ikke den bedste grund til at læse en bog;o

Humoren i bogen er ok, om man er til den tørre, men det er også det jeg kunne lide med bogen. Den kedede mig, og det var humoren der gik som en konstant hele vejen igennem der gjorde at jeg i det hele taget klarede at læse videre. Bogen er forøvrigt bygget op på det klassiske "Folk tror han ved mere end han gør, prøver å redde verden, bliver forelsket efter ca 5 min.." Man har læst det hele før.
Jeg ved godt bogen er skrevet som en parodi, men det kunne godt nok blive lidt meget..
Den sidste halvdel af bogen flød nemmere - og føltes måske lidt mere "ret" i det.. Men.. Nej.
SLET ikke en bog for mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...