onsdag den 20. januar 2016

Hedebølge


Titel: Hedebølge
Originaltitel: Studio Sex
Serie: Annika Bengtzon, #1
Forfatter: Liza Marklund
Læst på: Dansk
Sider: 358

Rating: 3/5 stjerner

Nå, dette er måske ikke det aller bedste tidspunkt til at læse en bog om sommer og en hedebølge, når temperaturen siger -7,6 grader udenfor, men det var nu jeg plukkede bogen med hjem fra biblioteket! 

Kender I det, når en vågner op og bare har lyst til at få læst noget krimi? Nej? Nåh - så er det måske bare mig;) Efter en lille tur på biblioteket, og en kig i deres hylder, falder jeg for Liza Marklund igen. Det er mindst en 5-6 år siden jeg sidst rigtigt har læst noget af hende, så bestemte mig for at give hende et forsøg igen. Jeg blev ikke skuffet;)
For mig skal krimier ikke være for tunge, og også kunne kommes hurtigt igennem. Det er fedt at blive overrasket undervejs, men også sjovt at gætte! Denne bogen gav mig flere overraskelser - og plottet vendte lidt rundt i ring. Elsker når det er sådan! 
Annika er ikke min favoritkarakter når det kommer til hovedpersoner - og specielt i denne bogen har jeg svært ved at ku' li' hende - men det passer til historien! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...